فرشـــته ها بخــــونن!
یادداشت هایی برای زندگی
دین و خانواده

پاداش مجاهدِ شهید، در راه خدا، بزرگ تر از پاداش عفیفِ پاکدامنی نیست که قدرت بر گناه دارد و آلوده نمی گردد. همانا عفیفِ پاکدامن، فرشته ای از فرشته هاست.

حکمت 474 نهج البلاغه

دخترخانومای خوبی که به راحتی می تونن با زیباترین آرایشها، جلف ترین لباسها و مدل موهای فشن(!)، در انظار عمومی ظاهر بشن، اما اینکار را نمی کنن و حجاب خودشون رو رعایت می کنن-حتی در گرمای شدید تابستون-مصداق همین فرشته هایی هستن که مولامون امیر مومنان, علی علیه السلام بهش اشاره فرمودند.

آقا پسرایی که ظاهر آراسته و مرتب - که در شان یک مرد مسلمانه- را به ظواهر نامناسب و 4×6!!! ترجیح می دن؛ آقا پسرایی که می تونن مثل خیلی از نامردا -که اسم خودشون را مسلون هم میذارن- موقع عبور یه خانوم از مقابلشون، راحت بهش زل بزنن و تا موقعی که اون خانوم تو دیدشونه، چشم ازش برندارن، اما این کار رو نمی کنن و اگه چشمشون به نامحرم میافته، فوراً سرشون رو پایین میندازن یا نگاهشون رو به سمت دیگه ای میبرن؛ مصداق همین فرشته ها هستن.

اگه شما هم یکی از این فرشته ها هستین، بهتون تبریک میگم.



نظرات شما عزیزان:

محمد مهدی
ساعت10:27---25 خرداد 1391
میتونم به جرات بگم که 99% فسادی که گریبانگیر کشورمون شده، مقصرش خانمها هستن، به نظرم این بدحجابی ها، آقایون را هم داره به بیراهه می کشونه.مسئولین باید فکر اساسی بکنن

marziyeh
ساعت10:17---25 خرداد 1391
سلام
واقعاً یه وقتایی آدم شَک میکنه که تو جامعه اسلامی داره زندگی می کنه.یه تیپ و قیافه هایی می بینیم که شوکه میشیم...آخه چه وضعیه؟


مرکزتوسعه وبلاگ نویسی دینی
ساعت12:40---17 خرداد 1391
باسلام:
وبلاگ نویس محترم کد عضویت شما در مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی .... می باشد. خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط با مرکز و مرکز با شما کد عضوت خود را طبق جمله زیر در وبلاگ خود درج نمایید.
جمله پیشنهادی:
" «عضو مركز توسعه وبلاگ نويسي ديني خراسان جنوبي با كد عضويت 1106» "


هانیه
ساعت18:06---15 خرداد 1391
وای خدا رو شکر !! فکر کنم منم یه فرشته کوچولو باشم...ممنون از مطالب خوبت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





اسلایدر

دانلود فیلم